Preachers of LA Recap, Idris Elba’s Girlfriend! Walmart IT GUY gets fired, Beyonce cures Cancer!


Hello, Internet, I’m back and everyday is better than the last. Ya heard! Anyway, sometimes I have a lot of stuff to say about all the things that are happening in pop culture, media, the internet, and life in general… Also I really wanted to tell Loretta from Preachers of LA to get her Life and to take a moment to tell Deitrick Haddon that his Cocks for Christ Ministry was not the best way to touch his flock …. So I decided it might make a fun video so LOOK AT GAWWDD!! lol

Please take a moment to click SUBSCRIBE to the SISTATV YouTube Channel. Its FREE and it makes me smile every time I see that one of you have cared enough to subscribe. Subscribe there and here to this blog (its on top of the sidebar over there>>>) and it is a grand way to show me some support… Please and Thank you!

This week I talk about: The huge Glitch that cause mass Pricing Errors at Walmart, I do a recap of the Preachers of LA Episode 5(aka Loretta BREAK UP with Noel Jones), and  I show you how Beyoncé is helping a very strong warrior woman named Deborah Cohan win the war against cancer, Also… I yell at Kanye West.. AGAIN… Cause he’s stupid… Like wear a confederate flag to Barney’s stupid. And I’m tired of it… LOL SistaTV Loves you

 

 

Also If you have a question for 99 problems Solved send it to me NOW!! Click the link: 99 problems solved

You may also like

LEAVE A COMMENT

Hello, Love! I'm SistaTV!

Senam SistaTV Amegashie

Senam SistaTV Amegashie

Welcome, Darling... So I'm supposed to write something really amazing here... But in the words of the greatest philospher of our time... Ain't nobody got time for that. I kid. I kid. Kinda. I'll update this someday... but for the time being... Just click around... and remember... SistaTV Loves You!

Instagram

I almost didn't make it y'all... But God. I'm so so grateful. Hallelujah, he has won the victory... #godisreal #imsograteful #conqueror  #sistatvlovesyouandgoddoestoo #peacebestill
SistaTv's  Daily Gratitude List #sdgl 
1. Me & my three... SistaTV loves you, family meal time, and patience.  #sistatvdaily
Me waiting on all the Greens Beans, Potatoes, Tomatoes y'all  are going to be making me tommorrow...? The KidTVs and have openings in our leftover collection schedule. We will bring our own togo containers and donate to the festivities.  I got $5 on it. If  you only use country crock and Velveeta in your mac and cheese we ain't coming... If there aint somebody's big ole grandma in the kitchen RIGHT NOW hollering about bring me my good roaster from out the pantry baby or hollering about  y'all aint cleaning these greens right... we aint coming. If you make green bean casserole from the directions on the back of Frenchs onion container.... oh no baby what is you doing.... I'm  kidding. Get it how you live yall... YOU NAME IT!  Eat what you want, how you want, with who YOU want. Laugh all day. Love on each other. Praise God for all you got now and are going to get later. SistaTV loves you, 4 days off, and beans, greens, potatoes, tomatoes... Happy Thanksgiving love. I'm so grateful for my life, my family,  my friends and my future... #thankyougod #igotatestimony #lookahere #younameit #hedidit #iluhgod #wonthedoit #waymaker #shondo #ifeellikeshouting #areyoureadyforamiracle #readyasicanbe
?
God in the back like, "Now didnt we told yo ass..." #exceedinglyandabundantlyABOVE #showupandshowout
And not a single lie was told on that day. #ridamndiculous #hahahell #ihavemore #itsfunnycauseitstrue #happyfriday
Hi my name is @sistatv ... i have a lot of stuff I am supposed to be doing right now but instead I am leisurely lying in my bed, aimlessly perusing the interwebs, accomplishing a whole lot of nothing..
SistaTv's Daily Gratitude List #sdgl 
1. First of all. 
2. There is SO MUCH HAPPENING.
3. I'm ready.
4. But like are you ever really ready? 
5. Feel the fear and do it anyway.
6. One of y'all  reading  this has been waiting for a sign. This is it. Go do it. God told me you should. You can. You will. 
7. You good you popping.
8. I love excellence... I am commited to love and care for myself, my dreams, my gifts and my needs with that same dedication to excellence. 
SistaTV loves you, quiet nights, and my wildest dreams.
SistaTVs Daily Gratitude List #sdgl
1. I don't sleep enough.
2. Goodnight.

SistaTV loves you, writing "make to do list" on my to do list, and Let's Do It Again. #goodnight