SistaTV Daily Podcast #9. Three Little (big) birds


For the first time in the long, hallowed, epic 9 day history of the SistaTV Daily Podcast;p I am being joined by other conquerors… And not just one conqueror, darlings… Not just two conquerors, loves… BABY… We have THREE additional conquerors on the show… and what they had to say was good, good, SOOOO GOOD. It truly surprised even me…

So surprise to you and I hope you enjoy some words of wisdom from The Three Little Birds….

Even though this is not the quote from the podcast I’m reminded of this one that is so appropriate for my feelings about them three every single day.

My children are delightful people, whom I would love even if they weren’t my children.” Toni Morrison

SistaTV loves you, snow days, and three little bird… ALSO LITTLEDIVATV did that… #shewon

PS. I had to do some hack editing cause these jokers basically tried to give the whole interwebz our address and all our business… #teamlimitedinternetaccessformykids We are having Stranger Danger classes today… LOL

PPS: As per usual anything you buy on Amazon after clicking this link will help support the SistaTV Daily Podcast… Them kids are cute… don’t let us go hungry… Buy some toliet paper through this link so we can live… Support SistaTV By Shopping at Amazon!
I’m just playing… But Click that link, son! LOL

Advertisements

You may also like

SistaTV loves your comments... Please share!

Hello, Love! I'm SistaTV!

Senam SistaTV Amegashie

Senam SistaTV Amegashie

Welcome, Darling... So I'm supposed to write something really amazing here... But in the words of the greatest philospher of our time... Ain't nobody got time for that. I kid. I kid. Kinda. I'll update this someday... but for the time being... Just click around... and remember... SistaTV Loves You!

Instagram

This ain't my normal hair or my normal smile but we trying all kinda new ish all 2018 & beyond soooo here I am to wish you a happy FRIYAY, love. #redismypowercolor #letsgetit
SistaTv's Daily Gratitude List #sdgl 
1. Somebody tried to deposit their miserable on me today. I brushed that ish off my shoulders but I realize I still let it taint too much of my day. I won't make that same mistake again.
2. MamaTV and I were discussing what she was making for dinner while I was on the phone with Brandy and she thought I was at a restaurant. ???
3. I'm placing orders for every good and wonderful thing I've ever wanted for myself and I am prepared for their arrival to me quickly and exactly as I want them to be. 
4. Stay ready.
5. My house smells like fabuloso and I didn't lift a finger to make that happen.
6. All my bills are paid.
7. Sweeter than my solitude. 
8. Don't be shocked when your dreams come true.
9. I need to shut the fuck up sometimes. You probably do too. Let's  do better, together. Hush. Not everything is for everybody. 
10. I'm hushing but y'all... DIS GONE BE GOOD. 
SistaTV loves you, we gone see, and you ain't seen nothing yet.
Good morning, Loves.
Happy Happy Birthday to One of the greatest women I've ever known. I'm  so blessed to have you as my friend, supporter, rider, and sister! Love you forever!!!
This is NOT @thecrayoncase 's false at all. But Chile... me and my maillady/UPS man gon' fight.  Everything was wrapped beautifully and had multiple fragile stickers. It was a huge package and they just stuffed all in my mailbox with a bunch of other packages.?? Everything else is in tact and perfect ????. The colors are amaaazziinngggg!!! So I'm just going to try one of those to fix your pallete tutorials! Do y'all know which one works? Also check my niece and I with the good GASP and overreaction tho #firstthefatboysbreakupnowthis???
.
.
.
.
.
 #thecrayoncase #fabulousproducts #blackownedbusiness #supportasista #supacent #sistatv #auntlifeisthebestlife #ilovemynieces #makeupforblackwomen #sistatvlovesyou #makeuponfleek #highlightonfleek #chicagogram #chicagoblogger #chicagoyoutuber #singlemomlife #blackgirlswhoblog #melaninmagic #livingmybestlife #makeupbeginner #makeuppalette
Chile... will y'all look at this HIGHLIGHT, BISH? TUH! #itsoverforyouhoes Once I actually learn how to use this ish correctly.
.. Y'ALL AINT GOING TO BE ABLE TO TELL ME SHAT. PS. That gorgeous melaninated magnificent hand belongs to my actual factual niece, Niece. She's going to teach me the makeup magic. I'll have the inboxing and full review of @thecrayoncase coming to my YouTube @sistatv channel next week cause yasssss GAWD! SUPA DID this. Excellent stuff y'all! #hurryupandbuy  #womanowned #supportasista  #blackownedbusiness #notsponsored  #iloveusforreal #melaninmillionaire #getttingtothemoney #everybodymad #sistatvlovesyou
"Yea Man, I know I still have more to see."
It's the second. ??????#happyjune #saturyay
This ??was ??yes??ter??day??...

Subscribe to SistaTV via Email

Enter your email address to subscribe to SISTATV and receive notifications of new posts by email. SistaTV LOVES YOU!

Follow me on Twitter